Capcom ogłosił rozwój REX Engine, ulepszonej wersji swojego silnika do tworzenia wysokiej klasy gier

Prawie wszystkie współczesne gry japońskiej firmy Capcom są tworzone samodzielnie.

Technologia ta zapewnia doskonałą grafikę i realistyczny model fizyczny wszystkich obiektów w grach.

Capcom rozpoczął rozwój RE Engine w kwietniu 2014 roku, a pierwsza gra na nim została wydana na początku 2017 roku i był to horror Resident Evil 7: Biohazard.

W tym czasie silnik nie jest zbyt przestarzały, ale technologia nie stoi w miejscu, a japoński deweloper aktywnie pracuje nad ulepszoną wersją RE Engine.

Co wiadomo

Na kanale YouTube Capcom R&D firma opublikowała film, w którym opowiedziała o swoim nowym opracowaniu - REX Engine (RE Next Engine).

Szczegółów i cech technicznych silnika Capcom nie ujawnia, ale podzielił się informacją, że będzie on obsługiwał wszystkie nowe technologie, w tym Mesh Shaders w DirectX 12 Ultimate i funkcję Visibility Buffer, która wyeliminuje potrzebę podwójnego przetwarzania wierzchołków.

Ponieważ silnik RE Engine jest wykorzystywany przez deweloperów na całym świecie, jego nowa wersja będzie charakteryzować się ulepszoną lokalizacją i nieco uproszczonym zestawem narzędzi, a także przyjaznym dla użytkownika interfejsem.

Źródło: Capcom R&D

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();