Twórcy Unreal Engine pokazali technologię ludzkiej digitalizacji gier

Twórcy Unreal Engine pokazali technologię ludzkiej digitalizacji gier

Studio Epic Games miało dużą prezentację, o której mówiła   przyszłość jednego   najbardziej popularne i   zagracone silniki gier o nowoczesności Unreal Engine. Główną gwiazdą prezentacji byli " cyfrowi ludzie następnego pokolenia ".

Jak to wygląda

Ten element nazywa się Meta Human Framework i   jej   znaczenie jest   wolumin do utworzenia wirtualnego modelu ludzkiego, ale   wkręć to   do   prawdziwy aktor. W   Jako pierwsza demonstracja pokazano publiczności, w jaki sposób chłopaki   Epickie gry z   używając zwykłego wyglądu kamery chińskiej aktorki Bin Jian, oraz   to ona   rola odgrywanej przez inną aktorkę w   specjalne studio przechwytywania ruchu.

Cóż   i   Bez Andy'ego Serkisa, oczywiście, nie   koszt. W   w końcu, kiedy mówią o przechwytywaniu ruchu, w   przede wszystkim przypomnij sobie jego rolę jako Golluma   " Władca pierścieni " i   Cezara   " Bunt planety małp " . W   pierwsze wideo, które mamy   widzimy zdigitalizowane Serksis z   dziwne mimikę, w   drugi pozaziemski   gra.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();