Twórcy Unreal Engine pokazali technologię ludzkiej digitalizacji gier
Studio Epic Games miało dużą prezentację, o której mówiła przyszłość jednego najbardziej popularne i zagracone silniki gier o nowoczesności Unreal Engine. Główną gwiazdą prezentacji byli " cyfrowi ludzie następnego pokolenia ".
Jak to wygląda
Ten element nazywa się Meta Human Framework i jej znaczenie jest wolumin do utworzenia wirtualnego modelu ludzkiego, ale wkręć to do prawdziwy aktor. W Jako pierwsza demonstracja pokazano publiczności, w jaki sposób chłopaki Epickie gry z używając zwykłego wyglądu kamery chińskiej aktorki Bin Jian, oraz to ona rola odgrywanej przez inną aktorkę w specjalne studio przechwytywania ruchu.
Cóż i Bez Andy'ego Serkisa, oczywiście, nie koszt. W w końcu, kiedy mówią o przechwytywaniu ruchu, w przede wszystkim przypomnij sobie jego rolę jako Golluma " Władca pierścieni " i Cezara " Bunt planety małp " . W pierwsze wideo, które mamy widzimy zdigitalizowane Serksis z dziwne mimikę, w drugi pozaziemski gra.