AI nauczyłem się grać w Battlefield
Firma Electronic Arts zaprezentowała ciekawy zegarek oddziału SEED - sztuczna inteligencja, która może dobrze się bawić Pole bitwy 1. I chociaż komputerowe roboty do gier wieloosobowych nie są w nowość (cześć, Quake 2), ale w różnica od stary, ten bot się uczy.
Jak dobry jest AI?
W pokazane klipy my Widzimy, jak atakuje się tłum botów Battlefiled 1. Not cut bardzo umiejętnie, ale zabawa i żarliwie - spójrz, jak 0:20 Gracz jest przepychany przez tłum wrogów takich jak Aleksander Newski. Interesujące jest to, że wszystkie te boty są zarządzane jednocześnie przez jeden i to ta sama sieć neuronowa.
Jak powiedzieli twórcy AI używanie specjalnych znaczników od dawna trenowali sieć neuronową, aby dostosować swoje zachowanie w zależności od sytuacja, ilość zdrowia i naboje. Kiedy boty trwały kilkadziesiąt tysięcy godzin, nauczyły się strzelać całkiem dobrze, korzystać ze schronów i lepiej reagować. To ich przyniosło na Poziom początkującego gracza, który ogólnie dobrze znane strzelanki. Jedyna rzecz z niż jeszcze nie poradzić sobie z botami - z bezczynność. Jeśli w pobliżu nie ma przeciwnika, to po prostu nie wiedzieć, co robić, włączyć Julię jedno miejsce.
Dlaczego jest to konieczne
Twórcy uważają, że ten kierunek może być bardzo obiecujący. Na przykład do nauki sztucznej inteligencji w gry dla jednego gracza. Aby zapobiec przeciwnikom zachowywać się jak mięso armatnie, i partnerzy zrobili coś bardziej użytecznego niż nie przeszkadzać. Cóż, i jeśli któregoś dnia wszyscy wyjdą, aby się bawić COD i PUBG, a następnie będą mogli wypełnić mapy botami Battlefield.
Źródło: Kotaku