NY Times: Uber miał problemy z autopilotami jeszcze przed niefortunnym wypadkiem
Po złym czasie wszystkie relacje historii, kiedy drony Uber zestrzeliły kobietę, NY The Times przeprowadził dochodzenie. W zespół redaktorski dotarł do wewnętrzny Uber mówił anonimowo kilku specjalistów IT, z którymi współpracował Uber. I o tym właśnie się dowiedzieli problemy firmy.
Problem
Głównym problemem UAV Uber jest pośpiech. Nowy szef firmy Daru Khosrovshahi w kwietniu 2018 r. Powinien przyjechać do Arizony, sprawdzając wyniki tej jednostki. A ponieważ Uber ze strony wyścigu pozostaje daleko w tyle za konkurentami, deweloperzy planują duch „planu pięcioletniego trzy lata " . W wynik systemu w pospiesznie ulepszone i zmienione. Na przykład w Uber szybko porzucił test warunków skrajnych w transport pasażerów i drugi " zapasowy " kierowca w maszyna. Oznacza to, że opuścili kilka etapów, na co konkurenci spędzili miesiące czeków.
Tak więc prędkość wyścigu była stale przyspieszona - jeśli pierwszy tysiąc mil Uber Uberbanks biegł dokładnie więc rok na drugi i trzecie zajęło to mniej niż sześć miesięcy. Jak wyjaśnia Uber, ten pośpiech w przedział z przelewy z miasta w miasto nie dostarczył możliwości dogłębnego uruchomienia systemu jako konkurenci z Waymo (Google) i Rejs (General Motors).
Winić czy Uber wypadek?
Reporterzy NY Czasy naciskają to po części tak. Na wideo pokazuje, że kierowca, który może przechwycić kontrolę nad drona, tuż przed wypadkiem, rozproszony z drogi. Policja stanu Arizona uważa, że kierowca i UAV nie jest winić - Kobieta nagle wyskoczyła droga do miejsce i wypadek był prawie nieunikniony, niezależnie od tego ten, który siedział z tyłu koło.
Źródło: NY Times