Google zaprezentowało narzędzie sztucznej inteligencji, które generuje treści dla kampanii reklamowych

Google zaprezentowało narzędzie, które pozwoli reklamodawcom tworzyć treści przy użyciu generatywnej sztucznej inteligencji.

Co wiadomo

Funkcja jest dostępna w wersji beta produktu Google Performance Max. Umożliwia ona amerykańskim reklamodawcom generowanie treści tekstowych i graficznych dla kampanii reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji.

Performance Max wykorzystuje już możliwości sztucznej inteligencji do optymalizacji reklam na różnych platformach Google, a nowa funkcja uzupełnia ją o generowanie treści. Google twierdzi, że pozwoli to na szybkie tworzenie spersonalizowanych, wysokiej jakości treści.

Podobnie jak inne systemy generatywne, tworzy unikalny tekst i obrazy w oparciu o podpowiedzi użytkownika. Marketerzy mogą sprawdzać i edytować wygenerowane treści przed ich opublikowaniem.

System jest w fazie testów beta w Stanach Zjednoczonych, ale planuje być powszechnie dostępny do końca 2023 roku. Firma wdrożyła również zabezpieczenia, aby zapobiec generowaniu nieodpowiednich lub naruszających prawo treści, a wszystkie obrazy zawierają widoczny znak wodny.

Źródło: Google

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();