W ciągu zaledwie dziesięciu dni warunkowo darmowa gra mobilna Warcraft Rumble przyniosła Blizzardowi 5 milionów dolarów przychodu

Na początku listopada miała miejsce premiera warunkowo darmowej gry mobilnej Warcraft Rumble.

Fani uniwersum Warcraft podeszli do projektu sceptycznie, ale pomimo ich krytyki, gra znalazła swoich odbiorców i przynosi Blizzardowi niezłe dochody.

Co wiadomo

Wedługstatystyk serwisu AppMagic, od premiery gry - 2 listopada - Warcraft Rumble został zainstalowany przez ponad dwa miliony użytkowników urządzeń mobilnych z systemami iOS i Android.

Gracze wydali ponad pięć milionów dolarów na zakupy w grze, średnio jest to 2,39 dolara na gracza, a w USA liczba ta sięga 3,41 dolara.

Jest prawdopodobne, że jeśli Blizzard będzie w stanie (i zechce) dodawać do gry ciekawą i regularną zawartość, Warcraft Rumble stanie się bardzo dochodową grą i może dorównać innym popularnym mobilnym projektom Activision Blizzard, takim jak Candy Crush i Call of Duty: Mobile.

Źródło: AppMagic

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();