Sony nigdy nie oczekiwało zysków z PlayStation Portal: celem urządzenia jest zadowolenie określonej grupy graczy
15 listopada odbyła się pełna premiera PlayStation Portal, urządzenia umożliwiającego strumieniowanie gier z konsoli PlayStation 5 za pośrednictwem Wi-Fi. Portal kosztuje około 200 dolarów, ale nie wszyscy gracze zrozumieli (lub docenili) decyzję Sony o wydaniu takiego produktu. Jedno z najpopularniejszych pytań: "Ile firma na tym zarobi?". Odpowiedzi udzielił starszy wiceprezes Sony Interactive Entertainment ds. doświadczeń platformowych.
Co wiemy
Hideaki Nishino stwierdził, że PlayStation Portal zostało stworzone w celu zwiększenia czasu spędzanego na interakcji z PS5 i nie ma na celu generowania zysków.
Sony nie ukrywa, że PS Portal jest przeznaczony dla osób, które nie mogą lub nie chcą siedzieć przed telewizorem lub monitorem za każdym razem, gdy chcą grać na PS5. Portal został zaprojektowany tak, abyś mógł grać gdziekolwiek chcesz, na przykład w łóżku lub w kuchni.
W rozmowie z japońską stroną AV Watch, Nishino powiedział, że PS Portal spełnia specyficzne potrzeby pewnej grupy graczy. I o ile Portal zwiększy czas, jaki ta grupa spędza na interakcji z PS5, Sony uzna ten produkt za sukces.
Hideaki dodał również: "Nie zależy nam na rentowności tak bardzo, jak na zwiększeniu czasu spędzanego na graniu na PS5. Jeśli można grać w dowolnym miejscu, myślę, że niektórzy ludzie z pewnością spędzą więcej czasu grając w gry".
Dla tych, którzy nie wiedzą
Jeśli posiadasz PlayStation 5 i nigdy nie korzystałeś z Apple Music, Sony współpracuje z Apple, aby zapewnić wszystkim posiadaczom konsoli dostęp do usługi przez sześć miesięcy.
Źródło: playstationlifestyle