Google nauczyło się generować obrazy produktów na podstawie opisów do wyszukiwania prezentów


Google

Wyszukiwarka Google Search Generative Experience (SGE) z funkcjami sztucznej inteligencji otrzyma nowe funkcje, które pomogą użytkownikom w wyszukiwaniu prezentów i zakupach. W szczególności opis tekstowy będzie wykorzystywany do tworzenia obrazów nieistniejących towarów, podobnych do których będzie można kupić.

Co już wiadomo

Podczas wyszukiwania pomysłów na prezent Google będzie oferować wybór tematyczny i pomocne treści w określonych kategoriach. A jeśli użytkownik nie znajdzie pożądanego produktu, będzie mógł opisać go tekstem.

Na podstawie tego opisu system wygeneruje realistyczny obraz nieistniejącego produktu. Następnie SGE zasugeruje podobne rzeczywiste opcje zakupu z katalogu Google Shopping.

Powinno to pomóc w przypadkach, gdy dana osoba dokładnie wie, czego chce, ale nie może znaleźć takiego produktu w sprzedaży. Nowa funkcja pojawi się w aplikacji mobilnej Google w grudniu w USA.

Przed okresem świątecznym Google rozszerzyło również wirtualne dopasowywanie odzieży dla mężczyzn. Ułatwi to wybór prezentów.

Źródło: Google

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();