Twórcy Avatar: Frontiers of Pandora opowiedzieli o systemie walki w grze i różnicach między bronią ludu Na'vi a najeźdźcami z RDA

Autor: Anton Kratiuk | 18.11.2023, 12:55
Twórcy Avatar: Frontiers of Pandora opowiedzieli o systemie walki w grze i różnicach między bronią ludu Na'vi a najeźdźcami z RDA

Dziennikarze serwisu IGN rozmawiali z twórcami gry Avatar: Frontiers of Pandora na temat systemu walki akcji i pokazali nowy materiał z rozgrywki wraz z komentarzami projektantów gry z firmy Ubisoft.

Co wiemy

Bohaterem gry jest przedstawiciel ludu Na'vi, który został wychowany przez ludzi RDA, dzięki czemu potrafi posługiwać się zarówno tradycyjną bronią swojego ludu (łuki, włócznie), jak i bronią ziemskich najeźdźców.

Broń Na'vi jest niezwykle skryta i celna i powinna być używana przed rozpoczęciem poważnej wymiany ognia. Odpowiednio użyte łuki mieszkańców Pandory mogą przebić nawet ciężki pancerz skafandrów żołnierzy. A jeśli do strzały dołączysz granat, możesz zniszczyć pojazd.

Broń palna jest głośna, ale jej siła rażenia jest znacznie większa, dlatego powinna być używana w bitwach na dużą skalę. Jednocześnie prawie niemożliwe jest użycie broni palnej do polowania, ponieważ zwierzęta wyczuwają metal i chowają się w lasach, zanim gracz je odkryje.

Deweloperzy nie ograniczyli graczy w zakresie broni: gra ma wiele rodzajów broni i w każdej sytuacji można użyć dowolnej z nich.

Na przebieg bitwy ma również wpływ lokacja: terytorium RDA jest wyraźnie podzielone na sektory i jest w całości ostrzeliwane, podczas gdy lasy Pandory są nieprzewidywalne, łatwo się w nich ukryć i zadać niespodziewany cios.

Kiedy się spodziewać

Avatar: Frontiers of Pandora ukaże się 7 grudnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Wiadomo już, że Ubisoft wyd a dwa duże dodatki i szereg darmowych aktualizacji do gry Avatar: Frontiers of Pandora.

Źródło: IGN