Główny projektant Naughty Dog zapewnia, że studio ciężko pracowało, aby dodać znaczącą wartość do The Last of Us Part II Remastered
18 listopada Naughty Dog oficjalnie zapowiedziało natywną wersję The Last of Us Part II na PlayStation 5. Chociaż nie wszyscy gracze docenili decyzję o remasterze gry, która ukazała się w 2020 roku, główny projektant studia opowiedział więcej o tym, jak Naughty Dog pracowało nad ulepszoną wersją TLoU II.
Co już wiadomo
Według Arnaldo Licea, zespół pracował bardzo ciężko, aby dodać znaczącą wartość do remastera. Dodał również, że fani sandboksów powinni cieszyć się nowym trybem roguelike No Return. A wycięte poziomy i komentarze deweloperów pomogą lepiej zrozumieć rozwój sequela.
Według dziennikarza VGC, The Last of Us Part II Remastered to projekt dla nowych deweloperów Naughty Dog, aby zrozumieć, jak wszystko działa w studiu. Zespół Neila Druckmanna aktywnie pracuje nad nową grą.
Kiedy można się jej spodziewać
Pełna premiera The Last of Us Part II Remastered zaplanowana jest na 19 stycznia 2024 roku. Posiadacze wersji na PS4 będą mogli dokonać aktualizacji za 10 dolarów.
Źródło: @arnaldo42