Chris Pine jest przekonany, że "Dungeons & Dragons" na pewno doczeka się sequela i chętnie powróciłby do swojej roli.

Chris Pine jest przekonany, że "Dungeons & Dragons" na pewno doczeka się sequela i chętnie powróciłby do swojej roli.

Aktor Chris Pine jest przekonany, że "Dungeons & Dragons 2" stanie się rzeczywistością.

Co wiadomo

Pine zagrał barda Edgina w grze "Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves", która ukazała się na początku tego roku i otrzymała pozytywne recenzje od krytyków. Nie było jednak absolutnie żadnych informacji na temat sequela.

W niedawnym wywiadzie dla GamesRadar+, który skupiał się na nadchodzącym filmie Disneya z Pine'em, "Wish", pojawił się temat "Dungeons & Dragons". Aktor mówił o swoich nadziejach na sequel i zauważył, że chciałby powrócić do swojej roli:

"Słyszałem kilka plotek na ten temat ", powiedział o możliwym sequelu. "Jeszcze nic nie wiem. Ale jestem pewien, że może się tak stać". Zapytany, czy jest podekscytowany powrotem, Pine odpowiada: "Absolutnie".

Dungeons & Dragons przyciągnęło uwagę opinii publicznej w tym roku, a wraz z premierą Honor Among Thieves w kinach, Baldur's Gate 3 był ogromnym hitem, zdobywając większość nagród podczas ceremonii Golden Joystick 2023, w tym tytuł Gry Roku.

Honor Among Thieves został wyreżyserowany przez Jonathana Goldsteina i Johna Francisa Daleya. W obsadzie znaleźli się między innymi: Chris Pine, Hugh Grant, Michelle Rodriguez, Justice Smith, Sophia Lillis, Regé-Jean Page i Daisy Head.

Biorąc pod uwagę rozległy świat "D&D", perspektywy na ewentualną kontynuację wydają się nieskończone. Miejmy nadzieję, że kinowa seria nadal będzie zachwycać widzów.

Źródło: GamesRadar

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();