Facebook może przestać wyświetlać reklamy. Ale tylko jeśli jesteś gotów za to zapłacić

Facebook może przestać wyświetlać reklamy. Ale tylko jeśli jesteś gotów za to zapłacić

Dyrektor wykonawczy Facebook Sheryl Sandberg w   wywiad NBC powiedział ciekawą rzecz   - w   sotsseti myśli o tym, jak usunąć denerwujące reklamy. Ale   nie   dla wszystkich, i   dla tych, którzy są gotowi za to zapłacić.

Wyświetl szczegóły

Jest to dość znana praktyka, aby   które często korzystały z operatorów komórkowych. W rzeczywistości to jak subskrybowanie   warunkowe Apple Music lub Netflix, za które klient płaci bezpośrednio firmie   treść i   z   łańcuch pokarmowy jest usunięty reklamy. Kolejnym pytaniem jest to, że Facebook jest narzędziem, a nie produktem końcowym. I najważniejsze jest to, ile ludzie będą chcieli zapłacić za to, co kiedyś było darmowe. Jednak nic konkretnego Cheryl   powiedział   - mówią, my   podczas gdy w   medytacje.

W dobry sposób , po historii z   kradzież danych 87   milion ludzi od   Facebook, zarządzanie siecią społeczną może   uruchomiłby magazyn   ducha " roku bez reklamy ". Ale według   Według Sandberga sieć społecznościowa będzie po prostu pochylona   taki ruch. Tak.   i   żaden z   inwestorzy nie   rozwiąże. W końcu prawie wszystkie obecne dochody Facebook otrzymuje od   reklama w   klient mobilny. Jest to 89% wartości   wszystkich przychodów z sieci społecznościowych.

Źródło: NBC

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();