Aktualizacja Jusant dodaje do gry ważne funkcje dostępności i naprawia dziesiątki błędów.

Aktualizacja Jusant dodaje do gry ważne funkcje dostępności i naprawia dziesiątki błędów.

Studio Don't Nod wydało aktualizację 1.4 do swojej gry przygodowej o wspinaczu Jusancie, która naprawia błędy i dodaje nowe funkcje ułatwień dostępu.

Co nowego.

Najważniejszą rzeczą w aktualizacji są funkcje ułatwień dostępu, które uproszczą rozgrywkę i pomogą tym, którzy mają trudności z grą.


Następujące funkcje można teraz włączyć w ustawieniach:

  • Uproszczony tryb wspinaczki (zamiast spustów używane są tylko drążki)
  • Alternatywny tryb zjazdu i samouczki
  • Uproszczony tryb interakcji
  • Pomoc przy skakaniu
  • Brak wytrzymałości
  • W trybach graficznych dostępne są następujące tryby: deitanopia, protanopia, tritanopia.

W grze naprawiono również dziesiątki błędów, w tym problemy z animacją, kamerą, oświetleniem, rozgrywką i nie tylko. Pełna lista zmian dostępna jest tutaj.

Dla tych, którzy nie wiedzą

Jusant to niezależna gra, w której gracze znajdą medytacyjną przygodę o wspinaczu, który wraz ze swoim wodnym towarzyszem Ballastem wspina się na szczyt tajemniczej wieży, w której kiedyś tętniło życie. Gra opiera się na wspinaczce górskiej. Będziesz musiał wspinać się przez 80% czasu, ale innowacje są stale dodawane do tego procesu, abyś czuł swój własny postęp i chciał iść dalej. A historia jest opowiadana przez środowisko.

Gdzie mogę zagrać?

Jusant jest dostępny na PC, PlayStation 5, Xbox Series i Steam Deck. Gra otrzymała również 80 punktów od graczy i krytyków na Metacritic.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

Źródło: dont-nod

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();