"Światy, o których marzymy" - weteran Bioware, Mac Walters, opowiedział o planach i zasadach działania swojego nowego studia.
W zeszłym tygodniu informowaliśmy, że główny scenarzysta serii Mass Effect, Mac Walters, ogłosił utworzenie własnego studia Worlds Untold.
Wówczas podano, że zespół został już uformowany i rozpoczął prace nad debiutanckim projektem - grą action-adventure osadzoną w niedalekiej przyszłości.
Mac Walters w rozmowie z redaktorem naczelnym portalu Eurogamer opowiedział o swojej wizji Worlds Untold.
Co wiemy
Założyciel studia powiedział, że jego zespół chce tworzyć "światy, o których marzą sami deweloperzy". Walters podkreślił, że jego celem są nowe franczyzy i nie planuje współpracować z istniejącymi, mimo że wybrana ścieżka jest trudniejsza.
Deweloper nie jest onieśmielony konkurencją z uznanymi markami i jest przekonany, że pomimo obfitości popularnych franczyz, publiczność będzie chciała zobaczyć coś zupełnie nowego.
Z pewnością zdaję sobie sprawę z wyzwań związanych z tworzeniem światów od podstaw. W przeszłości byłem w centrum generowania nowych IP. Dostrzegam jednak również możliwości. Nasze podejście polega na tym, że poświęcamy wiele wysiłku na stworzenie świata, następnie przechodzimy do postaci, a potem do fabuły i rozgrywki.
Chcemy tworzyć światy tak zapadające w pamięć, by śnić o nich po nocach. Światy muszą być dobrze zaprojektowane. Najlepszym sposobem na ich ożywienie i uczynienie interesującymi jest wypełnienie ich wiarygodnymi postaciami, które są zaangażowane w fabułę. Wypełnić je tajemnicą i cudem. A w centrum tej historii, na czele, powinien znajdować się gracz.
Studio Worlds Untold otrzymało wsparcie korporacji NetEase, więc jest uzasadniona nadzieja, że gry nowego zespołu będą dokładnie tym, o czym marzą.
Źródło: Eurogamer