Platforma transkrypcji AWS przeszła na generatywną sztuczną inteligencję


Amazon

Amazon Web Services zaktualizował swoją usługę rozpoznawania i transkrypcji mowy Amazon Transcribe. Działa ona teraz w oparciu o generatywne modele sztucznej inteligencji i obsługuje 100 języków

Co wiadomo

Według AWS, do szkolenia Transcribe wykorzystano miliony godzin nieoznakowanych danych audio. Dzięki samoświadomemu algorytmowi usługa uczy się cech ludzkiej mowy w różnych językach i dialektach.

AWS zapewnia zrównoważoną reprezentację danych, aby zapewnić wysoką dokładność dla wszystkich języków. Firma twierdzi, że dokładność Transcribe waha się od 20% do 50% w zależności od języka.

Aktualizacja Transcribe poprawiła również wydajność rozwiązania Call Analytics do analizy rozmów w centrach kontaktowych. Menedżerowie mogą teraz szybciej uzyskiwać podsumowane informacje o połączeniach bez konieczności odsłuchiwania nagrań.

Źródło: AWS

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();