McDonald's wykorzysta sztuczną inteligencję Google do poprawy jakości obsługi


Jurij Kenda/Unsplash.

Sieć McDonald's ogłosiła partnerstwo z Google w celu wdrożenia technologii sztucznej inteligencji generatywnej. Aktualizacja obejmie tysiące restauracji począwszy od 2024 roku.

Co wiadomo

Według firmy, sztuczna inteligencja pomoże zoptymalizować operacje i usługi w oparciu o analizę dużych zbiorów danych. W rezultacie goście będą mogli otrzymać "gorętsze i świeższe jedzenie".

W szczególności technologia Google zaktualizuje sprzęt i oprogramowanie restauracji. Uprości to pracę personelu i umożliwi szybkie podejmowanie decyzji w celu zminimalizowania zakłóceń.

Firma podkreśliła, że sztuczna inteligencja nie zastąpi ludzi, a wręcz przeciwnie, ułatwi ich pracę i otworzy nowe możliwości interakcji z klientami.

Ponadto McDonald's wprowadzi nowy system operacyjny zintegrowany z aplikacją mobilną i kioskami do zamawiania. Ma to również usprawnić zarządzanie restauracją i doprowadzić do spersonalizowanego doświadczenia klienta.

Źródło: McDonald's

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();