The Information: Google zastępuje niektórych pracowników sztuczną inteligencją


Mitchell Luo/Unsplash.

Google rozważa zautomatyzowanie niektórych funkcji reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji.

Co wiadomo

Według raportu The Information, niektórzy pracownicy działu sprzedaży mogą stracić pracę lub zostać przeniesieni na inne stanowiska w wyniku automatyzacji. W sumie Google zatrudnia około 30 000 osób w tym dziale, z czego połowa pracuje w sprzedaży reklam.

Gigant technologiczny ogłosił wcześniej "nową erę reklamy opartej na sztucznej inteligencji". Poprawi to wydajność reklamodawców, w tym poprzez automatyczne tworzenie spersonalizowanych kampanii.

Zastąpienie pracowników sztuczną inteligencją może w dłuższej perspektywie zwiększyć zyski Google poprzez zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów.

Źródło: The Information

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();