Wydaje się, że Battle Royale o tematyce Halo od Certain Affinity zostało anulowane.

Wydaje się, że Battle Royale o tematyce Halo od Certain Affinity zostało anulowane.

Od dłuższego czasu w sieci krążyły plotki o tym, że Certain Affinity pracuje nad trybem battle royale do Halo Infinite, a niedawne oficjalne potwierdzenie tylko je potwierdziło.

Co już wiadomo

W kwietniu 2022 roku Certain Affinity ogłosiło oficjalne partnerstwo z 343 Industries i określiło swój cel jako "dalszy rozwój Halo Infinite na nowe i ekscytujące sposoby". Później poinformowano, że zespół pracuje nad "czymś wielkim i nowym dla serii".

Wygląda jednak na to, że zapowiadany wcześniej projekt battle royale o nazwie kodowej Tatanka został anulowany, o czym poinformował współzałożyciel XboxEra, Nick Baker, i co potwierdził informator Xbox, Colteastwood, który również otrzymał podobne doniesienia z różnych źródeł.

Jeszcze w styczniu ubiegłego roku informowano, że Tatanka, choć pierwotnie wystartowała jako Battle Royale dla Halo Infinite, z czasem przeszła zmiany i była rozwijana w różnych kierunkach przy użyciu silnika Unreal Engine 5.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();