W Dragon's Dogma 2 pojawi się rasa antropomorficznych kotów: deweloperzy ujawnili funkcje edytora postaci

Portal IGN wraz z firmą Capcom opublikował kolejny materiał wideo poświęcony grze Dragon's Dogma 2. Tym razem deweloperzy opowiedzieli o edytorze postaci.

Co wiemy

Projektanci gry z Capcom przywiązywali dużą wagę do tego, aby przed rozpoczęciem rozgrywki użytkownicy mogli szczegółowo dostosować wygląd swojego bohatera.

W tym celu stworzyli elastyczny i złożony edytor postaci, w którym użytkownicy będą mogli wybrać płeć, rasę, kolor skóry, fryzurę, rysy twarzy, blizny, tatuaże, piercing i wiele więcej.

Ponadto dziennikarze stwierdzili, że w Dragon's Dogma 2 Capcom w końcu zrealizował swój wieloletni pomysł i dodał możliwość grania jako antropomorficzne koty z ludu Battahl, podobne do Khajiitów (Khajiits) z uniwersum The Elder Scrolls.

W celu kompetentnej wizualizacji Battahla deweloperzy zeskanowali kolor i barwę sierści prawdziwych przedstawicieli kociej rodziny i przenieśli wyniki do gry.

Dla tych, którzy nie chcą poświęcać dużo czasu na stworzenie unikalnej postaci, deweloperzy udostępnili szereg gotowych bohaterów.

Kiedy czekać

Dragon's Dogma 2 ukaże się 22 marca 2024 roku na PC, PS5 i Xbox Series.

Źródło: IGN

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();