Raven Software przeprasza za masową awarię, która wystąpiła podczas premiery Sezonu 1 "Reload" w Call of Duty Warzone

Autor: Dmitro Koval | 22.01.2024, 14:17
Raven Software przeprasza za masową awarię, która wystąpiła podczas premiery Sezonu 1 "Reload" w Call of Duty Warzone

Raven Software, deweloper Call of Duty Warzone, przeprasza za "usterkę", która wystąpiła podczas premiery Warzone Season 1 Reloaded.

Co wiemy.

Gracze zalali media społecznościowe gry skargami na błędy i usterki - z których jedna uniemożliwiała graczom otwieranie menu - a twórcy wyjaśnili, że "konflikt między danymi graczy na żywo a naszymi serwerami" spowodował problemy, a zespół "zebrał się razem", aby "naprawić to tak szybko, jak to możliwe".

"Położyliśmy podwaliny pod przywrócenie niektórych ulubionych funkcji fanów w nadchodzących sezonach, co wymagało pewnego stopnia wyprzedzającej konfiguracji w naszym środowisku na żywo" - napisali deweloperzy na Twitterze - "Wysłano aktualizację z niektórymi z tych zmian i niestety napotkaliśmy konflikt między danymi graczy na żywo a naszymi serwerami. Nasze zespoły natychmiast zgłosiły problemy i rozpoczęły dochodzenie wkrótce po opublikowaniu aktualizacji. Zebraliśmy zespoły studyjne z całego świata, aby jak najszybciej rozwiązać te problemy".

Zespół radzi wszystkim, którzy nadal doświadczają problemów, aby "zmodyfikowali swoje obecne pakiety nagród" lub, jeśli to nie zadziała, usunęli je i odtworzyli.

Źródło: Eurogamer

PC