Hideo Kojima ujawnia kilka szczegółów na temat stworzenia małej lalki do Death Stranding 2

Hideo Kojima ujawnia kilka szczegółów na temat stworzenia małej lalki do Death Stranding 2

Pisaliśmy, że Hideo Kojima pokazał 10 minut Death Stranding 2 na PlayStation State of Play. Dla graczy prezentacja gry była prawdopodobnie najlepszą częścią prezentacji, a niektóre momenty ze zwiastuna są nadal przedmiotem dyskusji. Jednym z najczęściej omawianych momentów była żywa, mała kukiełka, którą Sam zabiera ze sobą w podróż. Teraz Hideo postanowił opowiedzieć nam nieco więcej o tej postaci.

Co wiemy

Ta postać została specjalnie obniżona w liczbie klatek na sekundę, aby nadać jej wygląd poklatkowy. Jest to technika, w której postać porusza się klatka po klatce, a nie płynnie. Inspiracją dla tej postaci była marionetka Bunraku, duża marionetka tradycyjnego japońskiego teatru lalek i lalki brzuchomówcy.

Chociaż wielu graczy już napisało, że postać przypomina pisarza Alana Wake'a z Alan Wake 2 (ale są naprawdę bardzo podobni). Niektórzy więc już żartują, że gra będzie miała najlepszą kolaborację w branży w ostatnich latach.

Kiedy się jej spodziewać

Premiera Death Stranding 2 planowana jest na 2025 rok na PlayStation 5.

Źródło: @HIDEO_KOJIMA_PL

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();