Amazon zaprezentował Rufusa, asystenta zakupów opartego na sztucznej inteligencji


Amazon

Amazon zaprezentował nowego asystenta zakupów ze sztuczną inteligencją o nazwie Rufus.

Co wiadomo

Narzędzie ma na celu pomóc użytkownikom w wyszukiwaniu i kupowaniu przedmiotów. Kupujący wpisują lub wypowiadają pytanie na pasku wyszukiwania w aplikacji mobilnej Amazon, a na dole ekranu pojawia się okno czatu.

Użytkownicy mogą zadawać pytania konwersacyjne, takie jak "Jaka jest różnica między butami do biegania w terenie a butami szosowymi?" lub "Porównaj ekspresy do kawy przelewowe i przelewowe".

"Rufus znacznie poprawia łatwość, z jaką kupujący mogą wyszukiwać i odkrywać najlepsze produkty spełniające ich potrzeby " - powiedział Amazon w poście na blogu.

Rufus korzysta z katalogu produktów Amazon, recenzji klientów oraz pytań i odpowiedzi, a także informacji z całej sieci, aby odpowiedzieć na pytania.

Amazon nadal testuje tę funkcję na niewielkiej liczbie użytkowników w USA. Firma zamierza wdrożyć ją w całym kraju w nadchodzących tygodniach.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej:

Źródło: Amazon

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();