Psychologiczny horror Silent Hill: The Short Message przyciągnął ponad dwa miliony użytkowników w ciągu dwóch tygodni.
Darmowy horror psychologiczny Silent Hill: The Short Message został wydany 31 stycznia wyłącznie na PlayStation 5.
Gra otrzymała mieszane recenzje, ale dwa tygodnie po premierze nadal cieszy się dużą popularnością.
Co wiadomo
Wydawca Konami i studio deweloperskie HexaDrive poinformowały, że w ciągu dwóch tygodni od niespodziewanej premiery Silent Hill: The Short Message, gra została pobrana w ponad 2 milionach egzemplarzy.
Jest to doskonały wynik jak na krótką (1,5 godziny) i niszową grę, która dodatkowo nie była wcześniej reklamowana.
Sukces Silent Hill: The Short Message pokazał, że współczesna publiczność jest zainteresowana horrorami, a dla Konami jest to szczególnie ważne w okresie poprzedzającym premierę remake'u Silent Hill 2. Ponadto w przygotowaniu są co najmniej dwie kolejne gry z serii: Silent Hill: Townfall i Silent Hill f.
Wiadomo, że Konami rekrutuje zespół do samodzielnej pracy nad nowymi grami z uniwersum kultowego horroru.
Źródło: Silent Hill