Psychologiczny horror Silent Hill: The Short Message przyciągnął ponad dwa miliony użytkowników w ciągu dwóch tygodni.

Darmowy horror psychologiczny Silent Hill: The Short Message został wydany 31 stycznia wyłącznie na PlayStation 5.

Gra otrzymała mieszane recenzje, ale dwa tygodnie po premierze nadal cieszy się dużą popularnością.

Co wiadomo

Wydawca Konami i studio deweloperskie HexaDrive poinformowały, że w ciągu dwóch tygodni od niespodziewanej premiery Silent Hill: The Short Message, gra została pobrana w ponad 2 milionach egzemplarzy.

Jest to doskonały wynik jak na krótką (1,5 godziny) i niszową grę, która dodatkowo nie była wcześniej reklamowana.

Sukces Silent Hill: The Short Message pokazał, że współczesna publiczność jest zainteresowana horrorami, a dla Konami jest to szczególnie ważne w okresie poprzedzającym premierę remake'u Silent Hill 2. Ponadto w przygotowaniu są co najmniej dwie kolejne gry z serii: Silent Hill: Townfall i Silent Hill f.

Wiadomo, że Konami rekrutuje zespół do samodzielnej pracy nad nowymi grami z uniwersum kultowego horroru.

Źródło: Silent Hill

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();