Obiecują, że zrobią to dobrze: Square Enix poprawi grafikę gry w trybie wydajności do premiery Final Fantasy VII Rebirth

W zeszłym tygodniu Square Enix udostępniło pierwszą część dema Final Fantasy VII Rebirth. Graczom spodobały się wszystkie aspekty sequela remake'u kultowego JRPG, ale zauważyli, że w trybie wydajności grafika gry wygląda niezadowalająco i nie pasuje do szumnych obietnic twórców.

Co wiadomo

Przedstawiciele Square Enix poinformowali, że japońscy projektanci gier wsłuchali się w opinie społeczeństwa i w premierowej wersji Final Fantasy VII Rebirth grafika zostanie poprawiona. Co więcej, zmiany będą widoczne już 21 lutego - w drugiej części dema.

W chwili obecnej, zgodnie z testem przeprowadzonym przez kanał ElAnalistaDeBits, demo Rebirth działa przy 60 FPS w rozdzielczości dynamicznej 1440p w trybie wydajności i przy 30 FPS w rozdzielczości dynamicznej 4K w trybie jakości.

Kiedy można się spodziewać

Final Fantasy VII Rebirth ukaże się 29 lutego wyłącznie na PlayStation 5, ale kilka miesięcy później gra trafi również na PC.

Źródło: FFVII REMAKE

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();