Obiecują, że zrobią to dobrze: Square Enix poprawi grafikę gry w trybie wydajności do premiery Final Fantasy VII Rebirth
W zeszłym tygodniu Square Enix udostępniło pierwszą część dema Final Fantasy VII Rebirth. Graczom spodobały się wszystkie aspekty sequela remake'u kultowego JRPG, ale zauważyli, że w trybie wydajności grafika gry wygląda niezadowalająco i nie pasuje do szumnych obietnic twórców.
Co wiadomo
Przedstawiciele Square Enix poinformowali, że japońscy projektanci gier wsłuchali się w opinie społeczeństwa i w premierowej wersji Final Fantasy VII Rebirth grafika zostanie poprawiona. Co więcej, zmiany będą widoczne już 21 lutego - w drugiej części dema.
【お知らせ】
- FFVII REMAKE (@FFVIIR_CLOUD) 14 lutego 2024 r.
2/21(水)に予定している #FF7リバース 体験版のアップデートにて『グラフィックス設定の画面モードで「パフォーマンス」を選択した際の画質の向上』に対応致します。
なお、本対応は製品版にも同様の対応を行います。
公式サイト????https://t.co/UKcPpJHAns#FF7R #FF7
W chwili obecnej, zgodnie z testem przeprowadzonym przez kanał ElAnalistaDeBits, demo Rebirth działa przy 60 FPS w rozdzielczości dynamicznej 1440p w trybie wydajności i przy 30 FPS w rozdzielczości dynamicznej 4K w trybie jakości.
Kiedy można się spodziewać
Final Fantasy VII Rebirth ukaże się 29 lutego wyłącznie na PlayStation 5, ale kilka miesięcy później gra trafi również na PC.
Źródło: FFVII REMAKE