Latające chrząszcze pojawiły się w Helldivers 2: deweloperzy zaprzeczają wszystkiemu i twierdzą, że to propaganda zwolenników chrząszczy

Latające chrząszcze pojawiły się w Helldivers 2: deweloperzy zaprzeczają wszystkiemu i twierdzą, że to propaganda zwolenników chrząszczy

Helldivers 2 aktywnie otrzymuje aktualizacje, ale deweloperzy nie powiedzieli nam o wszystkich innowacjach, które otrzymała strzelanka PvE.

Co wiadomo

Gracze zaczęli zauważać w grze nowy typ przeciwników - chrząszcze Shrieker, które latają w stadach i atakują z powietrza. Wrogowie ci mogą pozbawić gracza 50% zdrowia za jednym trafieniem. Na mapach pojawiły się również gniazda tych stworzeń, które należy zniszczyć, aby zapobiec ich rozmnażaniu.

Jednak jeszcze bardziej interesujące w tej historii jest to, jak dyrektor kreatywny Arrowhead skomentował tę sytuację. Powiedział, że Ministerstwo Prawdy zgadza się, że jest to propaganda zwolenników chrząszczy, którzy chcą prać mózgi dobrym ludziom. I ogólnie wszyscy wiedzą, że robale nie latają.

O dziwne, są trzy grzyby. O cześć, Cock Rock. O SŁODKA WOLNOŚCI! CO TO JEST!?
byu/Projectpatdc inHelldivers

Takie humorystyczne stwierdzenia to całkiem fajny sposób na komunikację z graczami, a niespodziewane pojawienie się takich przeciwników z pewnością na długo zapadnie w pamięć tym, którzy pierwszy raz się z nimi zetknęli, bo nie spodziewali się zobaczyć czegoś takiego w grze.

Gracze zauważyli również, że oficjalny plakat gry zawierał podobnych wrogów od samego początku, ale dyrektor kreatywny również to skomentował, nazywając to wszystko manipulacją przez "zdrajców".

Gdzie grać

Helldivers 2 jest dostępne na PlayStation 5 i PC.

Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej

Źródło: pcgamer

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();