Google integruje sztuczną inteligencję w Sklepie Play dla gier
Brett Jordan/Unsplash
Google ogłosiło szereg nowych funkcji dla list gier w Google Play, w tym obsługę często zadawanych pytań opartych na sztucznej inteligencji.
Co wiadomo
Firma wprowadza generowane przez sztuczną inteligencję odpowiedzi na często zadawane pytania na stronach z informacjami o grach w języku angielskim. Funkcja ta jest obecnie wdrażana dla ograniczonej liczby deweloperów, ale może zostać rozszerzona w przyszłości.
Google wcześniej testowało podobną funkcję dla aplikacji innych niż gry w Sklepie Play. Automatycznie generuje również odpowiedzi na popularne pytania przy użyciu sztucznej inteligencji.
Google pozwoli również programistom wyświetlać najnowsze filmy z YouTube bezpośrednio w reklamach gier w Sklepie Play. Pomoże to przyciągnąć więcej użytkowników do gier. Firma wprowadziła również nowe, wciągające formaty reklam, które pasują do środowisk gier w różnych gatunkach.
Aby zachęcić do większej liczby zakupów w aplikacjach, Google wprowadza zniżki dla subskrybentów Play Pass i ekskluzywne oferty przy użyciu Play Points. Ponadto deweloperzy będą mogli śledzić usunięte aplikacje i kierować reklamy do różnych grup użytkowników.
Ponadto Google rozszerza swój program Play Games for PC, umożliwiając wydawcom umieszczanie gier na komputery PC w Sklepie Play. Gry takie jak "Lineage2M", "Odin: Valhalla Rising", "Genshin Impact" i "Dragonheir: Silent Gods" są już dostępne, a "Solo Leveling: Arise" ma pojawić się jeszcze w tym roku.
Źródło: TechCrunch