16 milionów egzemplarzy w trzy lata: twórcy wyjątkowej gry przygodowej It Takes Two dziękują graczom za ogromne zainteresowanie grą.
Natychmiast po premierze w 2021 roku kooperacyjna gra przygodowa It Takes Two spotkała się z entuzjastycznymi recenzjami zarówno krytyków, jak i graczy i stała się jedną z najbardziej niezwykłych i lubianych gier ostatniej dekady.
Dziś Hazelight Studios, założone przez znanego i charyzmatycznego dewelopera Josefa Faresa, świętuje trzy lata od premiery It Takes Two.
Co wiadomo
Deweloperzy szybko podzielili się wspaniałymi wiadomościami: It Takes Two sprzedało się w ponad 16 milionach egzemplarzy, co daje 6 milionów sprzedanych kopii w nieco ponad rok dla gry o nietypowej koncepcji i nie najpopularniejszym gatunku.
A ponieważ do gry potrzeba dwóch graczy, a druga osoba otrzymuje dostęp do gry za darmo, łączna liczba użytkowników, którzy zapoznali się z It Takes Two przekroczyła 32 miliony!
Dziś przypada nie tylko trzyletnia rocznica #ItTakesTwo...
- Hazelight Studios (@HazelightGames) 26 marca 2024 r.
Gra sprzedała się już w ponad 16 MILIONACH egzemplarzy!!!! ????
To oszałamiające, że zagrało w nią już ponad 30 milionów fanów, tak bardzo was kocham ❤️
Co za sposób na rozpoczęcie bardzo ekscytującego roku... ???? pic.twitter.com/nQCnDQTQa0
Deweloperzy dziękują graczom za ich miłość do gier przygodowych i obiecują, że "ten rok będzie ekscytujący". Czy czeka nas zapowiedź nowej gry od Hazelight?
Sukces It Takes Two potwierdza, że aby stworzyć świetną i nietuzinkową grę nie trzeba przyciągać setek milionów dolarów i ogromnej liczby pracowników, najważniejszy jest talent i chęć zaskakiwania.
Źródło: Hazelight Studios