UMG i Spotify podpisują nową umowę po sporze z TikTok

UMG i Spotify podpisują nową umowę po sporze z TikTok

Po niedawnym sporze między Universal Music Group (UMG) a TikTok, UMG zdecydowało się rozszerzyć swoje partnerstwo z muzycznym serwisem streamingowym Spotify.

Co wiadomo

Decyzja ta została podjęta po tym, jak UMG wycofało w tym roku swój pełny katalog z aplikacji wideo TikTok.

Nowa umowa między UMG i Spotify kładzie nacisk na odkrywanie muzyki i interakcje społeczne. Jedną z kluczowych innowacji jest możliwość oglądania teledysków bezpośrednio w Spotify, co zwiększa komfort użytkowania.

Ponadto Spotify ogłosiło plany obsługi teledysków, a także nowych funkcji reklamowych i społecznościowych, które pomogą promować wydawnictwa muzyczne. Nowa umowa pozwoli artystom poszerzyć grono odbiorców i zwiększyć monetyzację ich twórczości za pośrednictwem platformy Spotify.

Partnerstwo ze Spotify pozwoli UMG nadal promować swoją muzykę i utrzymać wpływ na odbiorców, niezależnie od sytuacji z TikTok.

Źródło: TechCrunch

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();