Użytkownicy Kindle narzekają na reklamy książek AI

Użytkownicy Kindle narzekają na reklamy książek AI

Niektórzy posiadacze urządzeń Amazon Kindle, które posiadają reklamy na ekranie blokady, borykają się z problemem - zamiast zwykłych sugestii książek, widzą reklamy utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję.

Co wiadomo

Wiele z tych książek to podobno kopie istniejących już tytułów, w dodatku cieszące się niewielką popularnością.

Problem ten, który pojawił się kilka miesięcy temu, doprowadził do niezadowolenia użytkowników, którzy wyrazili swoje skargi w mediach społecznościowych. Wśród obrazów materiałów reklamowych znajduje się wiele kopii książek podobnych w treści do prawdziwych.

Po pierwszym raporcie Futurism, Amazon zareagował na sytuację i ogłosił usunięcie kilku książek wygenerowanych przez sztuczną inteligencję z kolejki reklam. Amazon przypomina również, że wszystkie książki sprzedawane w ich sklepie muszą spełniać standardy treści.

Amazon zezwala na tworzenie treści tworzonych przez sztuczną inteligencję, ale wymaga od autorów powiadomienia firmy. Ponadto w ubiegłym roku Amazon ograniczył liczbę samodzielnie publikowanych książek, aby zapobiec przekroczeniu przepływu takich treści.

Źródło: PCMag

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();