Wyciek hasła: AT&T resetuje kody dostępu dla milionów klientów po wycieku danych

Wyciek hasła: AT&T resetuje kody dostępu dla milionów klientów po wycieku danych

Po odkryciu naruszenia danych osobowych w ciemnej sieci, firma komunikacyjna AT&T podejmuje środki bezpieczeństwa i resetuje hasła dla ponad 7,6 miliona użytkowników, którzy mogą być zagrożeni.

Co wiemy

AT&T, jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, została zmuszona do zmiany haseł dla ponad 7,6 miliona swoich klientów po naruszeniu danych w Dark Web.

Informacje, które wyciekły, obejmowały dane osobowe, takie jak nazwiska, adresy, numery telefonów, daty urodzenia i numery ubezpieczenia społecznego, które mogły zostać wykorzystane do nielegalnego dostępu do kont klientów.

Firma planuje komunikować się z obecnymi i byłymi posiadaczami kont, aby zapewnić bezpieczeństwo ich danych osobowych.

Wiadomo, że AT&T aktywnie współpracuje z ekspertami ds. cyberbezpieczeństwa, aby przeanalizować sytuację i zapobiec podobnym incydentom w przyszłości. Według firmy, robi ona wszystko, co w jej mocy, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych swoich klientów i zapobiec nielegalnemu wykorzystaniu ich kont.

Źródło: TechCrunch

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();