Firma LG zapowiedziała nowe monitory do gier UltraGear z ekranami OLED o rozdzielczości 4K i częstotliwości odświeżania do 480 Hz.

Firma LG zapowiedziała nowe monitory do gier UltraGear z ekranami OLED o rozdzielczości 4K i częstotliwości odświeżania do 480 Hz.

Firma LG zaprezentowała pięć nowych monitorów do gier UltraGear.

Co wiadomo

Mowa o modelach 27GS95QE, 34GS95QE, 39GS95QE, 32GS95UE oraz 45GS96QB. Nowe produkty posiadają wyświetlacze OLED o rozdzielczości 4K, przekątnych od 27 do 45 cali i częstotliwości odświeżania do 480 Hz.

LG UltraGear 27GS95QE

Model 32GS95UE to pierwszy na świecie monitor certyfikowany przez CESA do pracy w trybie dual mode. Oznacza to, że może on przełączać się między ultrawysoką częstotliwością odświeżania 480 Hz przy rozdzielczości Full HD, a trybem Ultra High Definition z rozdzielczością 4K przy częstotliwości odświeżania 240 Hz. Nowy produkt oferuje również technologię Pixel Sound, która wyświetla dźwięk bezpośrednio na wyświetlaczu za pomocą wibrujących elementów filmowych. Monitor ma 32-calowy wyświetlacz i czas odświeżania 0,03 ms.

LG UltraGear 39GS95QE

Modele 34GS95QE i 39GS95QE mogą pochwalić się zakrzywieniem 800R i proporcjami 21:9. Jeśli chodzi o 27GS95QE i 45GS96QB, mają one 27- i 45-calowe ekrany, certyfikat DisplayHDR True Black 400 i szczytową jasność 1000 nitów.

Cena i kiedy można się spodziewać

Monitory zadebiutowały w Korei Południowej. Sprzedaż nowych produktów rozpocznie się 8 kwietnia:

  • LG UltraGear 27GS95QE - 1105 dolarów
  • LG UltraGear 34GS95QE - 1400 dolarów
  • LG UltraGear 32GS95UE - 1477 dolarów
  • LG UltraGear 39GS95QE - 1773 USD
  • LG UltraGear 45GS96QB - 1920 dolarów

Via: Gizmochina

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();