Twórcy Flintlock: The Siege of Dawn opowiedzieli o znaczeniu muzyki w rozgrywce
Na targach Triple I Interactive zwróciło uwagę na stylową grę akcji Flintlock: The Siege of Dawn.
Deweloperzy z A44 Games pokazali nie tylko materiał z rozgrywki, ale także opowiedzieli o muzyce w grze.
Co wiadomo
Kompozytor Flintlock: The Siege of Dawn Eric Hillman powiedział, że podczas poruszania się po lokacjach i walki ze zwykłymi przeciwnikami gracze usłyszą spokojne melodie, ale podczas starć z bossami pojawia się tradycyjna dla gatunku souls-like patetyczna muzyka orkiestrowa, która podkreśla wagę tego, co się dzieje.
Przypomnijmy, że w Flintlock: The Siege of Dawn gracze będą musieli walczyć z niebezpiecznymi wrogami i łączyć zimno z bronią palną. Oprócz mieczy, toporów i sztyletów w grze można używać pistoletów i muszkietów.
Wcześniej deweloperzy wyjaśnili:
Walka we Flintlock opiera się na rytmie, co oznacza, że będziesz w stanie poczuć rytm poprzez animację - każde dziewięć klatek jest jak uderzenie. W ten sposób można upewnić się, że gracz wie, kiedy nadejdzie następny atak i odpowiednio zareaguje.
Kiedy czekać
Flintlock: The Siege of Dawn ukaże się latem 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series, a w dniu premiery gra trafi do biblioteki Xbox Game Pass.
Źródło: Triple I Interactive