Twórcy Flintlock: The Siege of Dawn opowiedzieli o znaczeniu muzyki w rozgrywce

Na targach Triple I Interactive zwróciło uwagę na stylową grę akcji Flintlock: The Siege of Dawn.

Deweloperzy z A44 Games pokazali nie tylko materiał z rozgrywki, ale także opowiedzieli o muzyce w grze.

Co wiadomo

Kompozytor Flintlock: The Siege of Dawn Eric Hillman powiedział, że podczas poruszania się po lokacjach i walki ze zwykłymi przeciwnikami gracze usłyszą spokojne melodie, ale podczas starć z bossami pojawia się tradycyjna dla gatunku souls-like patetyczna muzyka orkiestrowa, która podkreśla wagę tego, co się dzieje.

Przypomnijmy, że w Flintlock: The Siege of Dawn gracze będą musieli walczyć z niebezpiecznymi wrogami i łączyć zimno z bronią palną. Oprócz mieczy, toporów i sztyletów w grze można używać pistoletów i muszkietów.

Wcześniej deweloperzy wyjaśnili:

Walka we Flintlock opiera się na rytmie, co oznacza, że będziesz w stanie poczuć rytm poprzez animację - każde dziewięć klatek jest jak uderzenie. W ten sposób można upewnić się, że gracz wie, kiedy nadejdzie następny atak i odpowiednio zareaguje.

Kiedy czekać

Flintlock: The Siege of Dawn ukaże się latem 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series, a w dniu premiery gra trafi do biblioteki Xbox Game Pass.

Źródło: Triple I Interactive

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();