Slay the Spire 2 powstaje przy użyciu silnika Godot Engine

Slay the Spire 2 powstaje przy użyciu silnika Godot Engine

Mega Crit zaskoczyło fanów zapowiadając Slay the Spire 2, kontynuację swojej popularnej gry konstrukcyjnej typu rogue-like. Gra, która zostanie wydana we wczesnym dostępie na Steam w przyszłym roku, będzie zawierać nowe i znane klasy, wrogów i bossów, a wszystko to napędzane przez silnik Godot o otwartym kodzie źródłowym, ponieważ Mega Crit porzuciło Unity z powodu kontrowersji związanych z opłatami instalacyjnymi.

Co wiemy.

Chwaląc Godota za jego nowoczesne funkcje i zaawansowany modding, Mega Crit skrytykowało politykę Unity. Pomimo faktu, że Unity wycofało się, Mega Crit nadal faworyzowało Godota.

Slay the Spire 2 obiecuje nowe sposoby gry, które nie zostały jeszcze ujawnione, a także rozszerzone możliwości modowania.

Źródło: GamingBolt

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();