Slay the Spire 2 powstaje przy użyciu silnika Godot Engine
Autor: Dmitro Koval | 13.04.2024, 13:26
Mega Crit zaskoczyło fanów zapowiadając Slay the Spire 2, kontynuację swojej popularnej gry konstrukcyjnej typu rogue-like. Gra, która zostanie wydana we wczesnym dostępie na Steam w przyszłym roku, będzie zawierać nowe i znane klasy, wrogów i bossów, a wszystko to napędzane przez silnik Godot o otwartym kodzie źródłowym, ponieważ Mega Crit porzuciło Unity z powodu kontrowersji związanych z opłatami instalacyjnymi.
Co wiemy.
Chwaląc Godota za jego nowoczesne funkcje i zaawansowany modding, Mega Crit skrytykowało politykę Unity. Pomimo faktu, że Unity wycofało się, Mega Crit nadal faworyzowało Godota.
Slay the Spire 2 obiecuje nowe sposoby gry, które nie zostały jeszcze ujawnione, a także rozszerzone możliwości modowania.
Źródło: GamingBolt