Sprzedaż kooperacyjnego horroru niezależnego Content Warning osiągnęła 1 milion egzemplarzy, ale łączna liczba graczy jest znacznie wyższa
1 kwietnia miała miejsce premiera Content Warning, zabawnej kooperacyjnej gry indie horror, w której gracze są zapraszani do wędrowania po niebezpiecznych lokalizacjach jako blogerzy wideo, aby filmować paranormalne historie.
Przez pierwsze kilka dni po premierze gra była dostępna za darmo, a z oferty skorzystało 6,6 miliona osób. Content Warning podoba się szerokiej publiczności, zbiera świetne recenzje i przyciąga ogromną liczbę graczy, ale za pieniądze.
Co wiadomo
Deweloperzy z Landfall Games poinformowali, że dwa tygodnie po premierze do 6,6 miliona osób, które otrzymały grę za darmo, dołączył kolejny milion klientów.
Do boju imprezowicze!
- Landfall (@LandfallGames) 13 kwietnia 2024 r.
Content Warning sprzedało się już w 1 mln egzemplarzy, a do 6,6 mln graczy, którzy otrzymali grę za darmo, dołączył kolejny milion! ????
Dziękujemy wszystkim za polubienie naszej przerażającej gry Iill ♥️ pic.twitter.com/7zBUW40VJk
To świetny wskaźnik dla niszowej gry. Projektanci gry ze studia dziękują graczom za zainteresowanie Content Warning i obiecują, że będą stale dodawać nową zawartość do gry i ulepszać to, co już zostało wydane.
Źródło: Landfall Games