Meta wprowadza wirtualną rzeczywistość do procesu nauczania: Nowy produkt dla zestawu słuchawkowego Quest VR

Meta wprowadza wirtualną rzeczywistość do procesu nauczania: Nowy produkt dla zestawu słuchawkowego Quest VR

Meta ogłosiła zamiar wydania nowego produktu edukacyjnego dla zestawu słuchawkowego wirtualnej rzeczywistości Oculus Quest.

Co wiadomo

Nowy produkt nie ma jeszcze oficjalnej nazwy i będzie miał na celu zabezpieczenie pozycji zestawu Quest jako głównego urządzenia do nauki w klasie. Powinien zawierać centrum aplikacji i funkcji edukacyjnych, a także możliwość jednoczesnego sterowania wieloma zestawami słuchawkowymi bez konieczności aktualizowania każdego urządzenia z osobna.

Prezes Meta ds. globalnych podkreślił, że inicjatywa ma na celu zapewnienie uczniom lepszych możliwości uczenia się i rozwoju w środowisku wirtualnym.

Wraz z obietnicami pojawiają się jednak pytania. Na przykład, czy koszt zestawów słuchawkowych i wsparcia dla infrastruktury wirtualnej nauki będzie przystępny dla wszystkich szkół? I jak możemy rozwiązać kwestie związane z czasem korzystania z wirtualnej rzeczywistości w młodszym wieku?

Meta planuje wprowadzić nowy produkt jeszcze w tym roku na 20 rynków, w tym w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Japonii i kilku innych krajach, w których Quest for Business jest już obsługiwany.

Źródło: TechCrunch

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();