Informator ujawnił pierwsze szczegóły na temat Assassin's Creed Hexe: gra będzie zawierać interesującą mechanikę i nadprzyrodzone zdolności

W 2022 roku, równocześnie z prezentacją Assassin's Creed RED, Ubisoft zapowie dział kolejną grę - Assassin's Creed Hexe.

Na chwilę obecną wiemy o niej tylko tyle, że będzie to gra osadzona w XVI-wiecznej Europie Środkowej, a głównym wątkiem będzie polowanie na czarownice.

Insider Tom Henderson dostarczył swoim czytelnikom ekskluzywne szczegóły dotyczące Assassin's Creed Hexe i trzeba przyznać, że brzmią one intrygująco.

Co wiadomo

Do dyspozycji Hendersona oddano materiał z rozgrywki wczesnej wersji Hexe. Pokazują one dziewczynę Elsę uciekającą przed germańskimi żołnierzami przez ponure i realistyczne średniowieczne miasto.

Aby uciec przed prześladowcami, kobieta wykorzystuje nadprzyrodzone moce i bierze w posiadanie umysł kota i używa go do rozbicia szklanej butelki, odwracając uwagę żołnierzy. Henderson sugeruje, że gracz będzie dysponował jeszcze kilkoma podobnymi zdolnościami.

Informator dowiedział się, że w Assassin's Creed Hexe pojawi się system strachu podobny do tego zaimplementowanego w dodatku Jack The Ripper do Assassin's Creed Syndicate, ale nie wiadomo jeszcze, jaki wpływ będzie on miał na rozgrywkę.

Obejrzany materiał filmowy pozwolił Hendersonowi potwierdzić wypowiedź producenta Assassin's Creed, Marca-Alexisa Côté, że Hexe nie będzie tak masywne jak poprzednie odsłony serii, ale podobne do pierwszych gier z serii Assassin's Creed.

Assassin's Creed Hexe znajduje się we wczesnej fazie produkcji i zostanie wydany dopiero w 2026 roku. Gra ma być częścią platformy Infinity, o której nie wiadomo jeszcze zbyt wiele.

Źródło: Insider Gaming

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();