Podcasty na YouTube Music: Nowe możliwości dla twórców treści i odbiorców

Podcasty na YouTube Music: Nowe możliwości dla twórców treści i odbiorców

YouTube Music, po zamknięciu Google Podcasts, działa jako centralne narzędzie dla podcastów w sieci. Platforma ma stać się miejscem docelowym zarówno dla podcasterów, jak i fanów treści.

Co wiemy.

Jednym z kluczowych kroków w tym kierunku jest zaangażowanie YouTube Music w wizualny aspekt podcastów, w tym podcastów wideo. Dyrektor ds. produktu platformy zwrócił uwagę na pozytywną reakcję użytkowników na ten element wizualny i planuje się na nim skupić.

YouTube Music ma dwa podejścia do podcastów: tradycyjne, które obejmuje RSS, pobieranie odcinków i nie tylko, oraz nowsze, które obejmuje podcasty wideo. Podkreślono wykorzystanie algorytmów do promowania treści i zwiększania ich zasięgu wśród konsumentów.

Chociaż YouTube Music obsługuje obecnie podcasty RSS innych firm, nie ma jeszcze funkcji wyjścia RSS. Platforma obiecuje jednak rozszerzone możliwości filtrowania i lepsze wrażenia słuchowe dzięki aktualizacjom Android Auto.

Według przedstawicieli YouTube Music, ich algorytmy Discovery i Watch Next są w stanie nie tylko wyświetlać tematy i autorów, ale także identyfikować kluczowe tematy z jednego podcastu i polecać je w innych.

Źródło: Android Police

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();