Teraz więcej reklam YouTube po wstrzymaniu filmu

Teraz więcej reklam YouTube po wstrzymaniu filmu

Google planuje zwiększyć liczbę reklam, które użytkownicy widzą na YouTube po wstrzymaniu filmu.

Co wiadomo

Google ogłosił, że z powodzeniem przetestował nową funkcję, która pozwala użytkownikom oglądać reklamy po wstrzymaniu wideo. Funkcja ta, znana jako "pauza reklamowa", została już pomyślnie przetestowana na podłączonych telewizorach, zwiększając przychody firmy z reklam.

Starszy wiceprezes i dyrektor handlowy Google zauważył pozytywny wpływ tej nowej opcji na rynek reklamowy i zauważył, że przyczynia się ona do wyższych cen reklam.

Popularność reklam na YouTube nadal rośnie, co wskazuje na wzrost przychodów Google z tego segmentu. W ciągu ostatniego roku firma z powodzeniem radziła sobie z blokerami reklam, co doprowadziło do wzrostu przychodów z reklam o 21% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Źródło: Gizdomo

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();