Deweloperzy Rogue Prince of Persia pokazali sześć minut rozgrywki i opowiedzieli o niuansach systemu poruszania się i walki

Autor: Anton Kratiuk | 30.04.2024, 22:09
Deweloperzy Rogue Prince of Persia pokazali sześć minut rozgrywki i opowiedzieli o niuansach systemu poruszania się i walki

Evil Empire Studios opublikowało drugą odsłonę swojego adresu społecznościowego, który poświęcony jest rozwojowi gry The Rogue Prince of Persia.

Co wiemy

W materiale wideo menedżer społeczności studia, Matt Houghton, podzielił się materiałem z rozgrywki i szczegółami dotyczącymi The Rogue Prince of Persia.

W szczególności poruszył kwestię systemu walki i funkcji poruszania się w grze. Książę ma niesamowite zdolności akrobatyczne, sprytnie przeskakuje różne przeszkody i pokonuje podstępne pułapki.

W walce gracze będą mogli korzystać z różnych broni, w tym mieczy, sztyletów, włóczni i innych śmiercionośnych przedmiotów. Jeśli to nie wystarczy, książę może użyć swojego łuku, noży do rzucania lub chakramu, aby zdalnie pozbyć się wrogów.

Matt Houghton wyjaśnił, że aby wygrywać walki, musisz nie tylko skutecznie unikać ciosów wrogów, ale także atakować ich w odpowiednim czasie, ponieważ każde uderzenie księcia zakłóca działania wrogów i na krótko wytrąca ich z równowagi, pozwalając im zaatakować jeszcze kilka razy lub opuścić pole bitwy.

W Rogue Prince of Persia pojawią się również medaliony, które są podobne do talizmanów z Dead Cells: są one umieszczane w specjalnych gniazdach i dają bohaterowi różne bonusy, ale jednocześnie można nosić ograniczoną liczbę medalionów.

Kiedy czekać

The Rogue Prince of Persia ukaże się 14 maja w usłudze Steam Early Access. Twórcy obiecują aktywnie rozwijać grę, biorąc pod uwagę życzenia i komentarze graczy.

Źródło: Evil Empire