Atmosfera najmroczniejszych dzieł wyobraźni Lovecrafta: Frogwares ujawnia nowe grafiki koncepcyjne do horroru The Sinking City 2

Atmosfera najmroczniejszych dzieł wyobraźni Lovecrafta: Frogwares ujawnia nowe grafiki koncepcyjne do horroru The Sinking City 2

Ukraińskie studio Frogwares jest najbardziej znane ze swoich gier o Sherlocku Holmesie, ale w swoim portfolio ma również Lovecraftiański horror The Sinking City, który został wydany w 2021 roku. Druga część jest obecnie w fazie rozwoju, a studio pokazało trzy nowe grafiki koncepcyjne.

Co wiemy.

Grafika została stworzona w ciemnych kolorach, aby oddać atmosferę The Sinking City 2. Pierwsza grafika przedstawia obszar z wodą, latarnią morską i kilkoma domami. Kolejne dwie pokazują więcej cywilizacji. Jedna przedstawia dużą liczbę domów i samochodów, a druga dużą i opuszczoną rezydencję.

1
2
3

Frogwares dodało również opis do tych dzieł sztuki:

Gęsta i dusząca mgła otula jak całun. Domy wyłaniają się jak duchy z mgły, a ich stare fasady skrywają historie o starożytnym strachu

Kiedy się spodziewać

Premiera gry The Sinking City 2 na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S planowana jest na 2025 rok.

Dla tych, którzy nie wiedzą

The Sinking City 2 to trzecioosobowa gra survival-horror osadzona w alternatywnych realiach Lovecraftowskich Stanów Zjednoczonych lat 20. ubiegłego wieku. Gracze zostaną zanurzeni w atmosferze ogromnych horrorów inspirowanych najmroczniejszymi i najbardziej ponurymi dziełami wyobraźni H.P. Lovecrafta.

Będziesz musiał eksplorować i przetrwać w mieście Arkham, które jest labiryntem zalanych ulic i starych rezydencji, w których czają się nieziemskie horrory. Będziemy mieli do dyspozycji arsenał broni do walki z różnymi potworami. A jednocześnie trzeba korzystać z pobliskich wskazówek i podpowiedzi, by rozwiązywać zagadki. Wszystko to powstaje na silniku Unreal Engine 5.

Źródło: @thesinkingcity

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();