Pierwsze narzędzia do modyfikowania Darkest Dungeon 2 zostaną udostępnione pod koniec czerwca

Pierwsze narzędzia do modyfikowania Darkest Dungeon 2 zostaną udostępnione pod koniec czerwca

Deweloper Red Hook Studios przygotowuje się do udostępnienia narzędzi do modyfikowania Darkest Dungeon 2 na PC. Pierwszy etap zaplanowano na koniec czerwca, a kolejne będą rozszerzać możliwości modyfikacji w oparciu o opinie graczy.

Co wiemy.

Początkowo narzędzia skupią się na modowaniu, przepisywaniu logiki i integracji z Warsztatem Steam, który położy podwaliny pod edycję numerycznych danych rozgrywki przechowywanych w plikach CSV.

Gdzie mogę zagrać?

Gra jest obecnie dostępna na Windows, a premiera na PlayStation zaplanowana jest na 15 lipca.

Źródło: GamingBolt

Apple wypuściła nową wersję Shazam dla iOS z interfejsem Liquid Glass

Apple wypuściła nową wersję Shazam dla iOS z interfejsem Liquid Glass
Aplikacja Shazam dla iOS. Źródło: Apple

Apple wprowadza nową wersję aplikacji Shazam dla iOS z interfejsem w stylu Liquid Glass. Aktualizacja jest już dostępna w App Store i zawiera zmieniony wygląd oraz nowe funkcje.

Co wiadomo

W aplikacji pojawił się nowy interfejs z przezroczystymi elementami, animacjami dla menu podręcznych oraz zaktualizowaną ikoną. Pasek nawigacyjny daje dostęp do zakładek „Strona główna”, „Biblioteka”, „Koncerty” i „Wyszukiwanie”. Ikona wyszukiwania jest umieszczona osobno – znajduje się w prawym dolnym rogu. 

Na ekranie głównym teraz automatycznie wyświetlane są ostatnio zidentyfikowane utwory. Pozwala to użytkownikom szybko przejrzeć znalezioną muzykę bez przechodzenia do biblioteki. Do instalacji wymagane jest urządzenie działające na iOS 26 lub nowszej wersji.

Źródło: 9to5Mac

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u="//mm.magnet.kiev.ua/"; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();