M - marketing: gracze wyśmiali Microsoft za nieudolną kampanię PR Senua's Saga: Hellblade II
Hellblade II to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier maja. Już 21 maja gracze będą mogli wziąć udział w nowej szalonej podróży Senui. W całej tej historii jest jednak jeden niuans. Microsoft, który jest wydawcą gry, niespecjalnie ją promuje, choć od premiery dzieli ją zaledwie kilka dni.
Co wiadomo
Konto Xbox na Twitterze po prostu opublikowało stary zrzut ekranu z gry i napisało "Senua's Saga: Hellblade II. 21 maja". Po tym gracze zaczęli masowo wyśmiewać firmę, mówiąc, że nie będzie już poważnej promocji tej gry.
Wydawać by się mogło, że Team Ninja tworzy naprawdę fajną grę, która zasługuje na aktywną promocję, zwłaszcza że Microsoft nie jest biednym studiem niezależnym, ale mamy to, co mamy.
A w kontekście ostatnich wydarzeń ludzie obawiają się, że Microsoft zamknie również autorów Hellblade, tak jak stało się to z Tango, deweloperem Hi-Fi Rush.
Później marketingowiec Xbox Aaron Greenberg napisał, że firma zaczęła kupować banery reklamowe na YouTube, HBO Max, Facebooku, Instagramie i Reddicie. A specjalne wydarzenie dla prasy odbywa się obecnie na Islandii.
Mimo wszystko gracze piszą, że taka kampania powinna zostać uruchomiona wcześniej, a po ostatnich doniesieniach można spodziewać się stronniczego nastawienia do Microsoftu.
Kiedy się jej spodziewać
Senua's Saga: Hellblade II ukaże się 21 maja na PC, Xbox Series i Game Pass.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Senua's Saga: Hellblade II to przygodowa gra akcji. Senua powraca do brutalnej podróży przetrwania przez mity i udręki Islandii epoki Wikingów. Dążąc do ocalenia tych, którzy padli ofiarą okropności tyranii, Senua staje do walki, aby pokonać ciemność wewnątrz i na zewnątrz.
Minimalne wymagania systemowe:
- Procesor: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600
- PAMIĘĆ RAM: 16 GB
- Karta graficzna: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580
Źródło: @Xbox