Twórcy Star Wars Outlaws zdradzają szczegóły na temat systemu reputacji w grze
Starszy projektant narracji w Star Wars Outlaws Alice Rendell i główny projektant systemu Matthieu Delisle podzielili się szczegółami na temat systemu reputacji w grze w wywiadzie dla GameInformer.
Co wiadomo
Delisle wyjaśnia, w jaki sposób powiązania postaci w grze, zwłaszcza w podziemiach Gwiezdnych Wojen, otwierają różne możliwości i niosą ze sobą różne zagrożenia. Pomysł na system reputacji zrodził się z chęci studia do opowiedzenia historii o złoczyńcach.
"Bardzo wcześnie zdaliśmy sobie sprawę, że chcemy opowiedzieć historię o złoczyńcach. Wiedzieliśmy też, że chcemy, aby gra była o wyborach i konsekwencjach, więc naturalne było, że reputacja pojawiła się jako sposób interakcji gracza z grą".
Deweloperzy podkreślają, że główna bohaterka, Kay Vess, jest przedstawiana jako samolubna łajdaczka, podkreślając jej oportunistyczne interakcje z frakcjami. Randall podkreśla, że każda mechanika gry obraca się wokół systemu reputacji.
Gracze mogą w pełni korzystać z tego systemu, nawet ryzykując własną reputację dla zysku, zdradzając frakcje. Na przykład Kay może kraść lub po prostu wejść na terytorium frakcji w oparciu o swoją reputację.
Kiedy się spodziewać?
Premiera Star Wars Outlaws zaplanowana jest na 30 sierpnia.
Źródło: GamingBolt