W Cyberpunk 2077, nawet najbardziej głupie działania nie doprowadzą do awarii zadania

Autor: Igor Nikitin | 02.04.2019, 15:28
W Cyberpunk 2077, nawet najbardziej głupie działania nie doprowadzą do awarii zadania

Projektant zadań CD Projekt Philippe Weber znów rozmawiał z niemieckim magazynem Gamestar, gdzie opowiedział nowe szczegóły o Cyberpunk 2077.

Co wiadomo

Według autora, świat „cyberpunk” nie zależy od niepowodzenia lub powodzenia misji. Nawet jeśli gracz nie uratuje cel lub spieprzy się podczas poszukiwań, gra będzie kontynuowana, ale już z konsekwencjami.

Weber powiedział, że deweloperzy  specjalnie wymyśliły głupie rzeczy i zbudowały misję biorąc ich pod uwagę. Na przykład, w czasie ochrony celu  bochater może wziąć w kawiarni i zjeść hamburgera go pod gradem kul. Jeśli klient umrze, świat nadal będzie istnieć bez niego, a ty po prostu stracisz pieniądze.

Po raz ostatni Weber powiedział, że Cyberpunk 2077 będzie  z większą ilością możliwości, niż Wiedźmin 3. Gracze będą mieć maksymalnie pięć sposobów przechodzenia jednej misji, które zależą od umiejętności postaci. CD Projekt planuje również uczynić świat „cyberpunk” wielo poziomowym, zastępując duże pola na wieżowce. Do teg włamanie w grzę pomoże nie tylko pocichu przedostać się mięndzy poziomami, ale także  pokonać wroga.