TikTok uruchamia długie filmy, firma zamierza przejąć inicjatywę od Youtube'a

TikTok uruchamia długie filmy, firma zamierza przejąć inicjatywę od Youtube'a

TikTok uruchomił możliwość przesyłania długich filmów trwających do 60 minut w trybie testowym. Jak dotąd funkcja ta jest testowana na ograniczonej liczbie użytkowników i nie wiadomo, kiedy stanie się dostępna dla wszystkich, jeśli w ogóle.

Obecnie TikTok ma dominującą pozycję w niszy krótkich filmów, ale firma aktywnie poszukuje nisz, w których mogłaby się rozwijać, a największa platforma wideo Google jest łakomym kąskiem. Podobny krok podjął niedawno Spotify.

Ponadto wiele firm publikuje pierwsze odcinki swoich programów telewizyjnych za darmo na Youtube, aby promować i przyciągać publiczność. TikTok również podejmował takie próby, ale potem musiał podzielić odcinek na 10-minutowe fragmenty. Zwiększenie limitu może przyciągnąć tę publiczność.

Źródło: Techcrunch

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();