Mocne stwierdzenie: dyrektor F1 24 twierdzi, że nowy system dynamicznego sterowania w grze "znacząco zmieni sposób, w jaki myślimy o wyścigach".
Twórcy symulatora wyścigów F1 24 obiecali wprowadzić do gry kilka znaczących usprawnień zarówno na torze, jak i poza nim. Jeśli chodzi o te pierwsze, główny nacisk zostanie położony na wprowadzenie nowych funkcji i systemów, które ogólnie nazywane są Dynamic Handling System. Dyrektor gry Lee Mather podzielił się ostatnio kilkoma szczegółami.
Co wiemy
W grze pojawi się wiele innowacji: od zmienionego systemu tuningu układu napędowego i ulepszonej aerodynamiki po zupełnie nowy system kinematyki zawieszenia i zmiany podstawowych właściwości podwozia w celu bardziej realistycznego rozkładu masy. Według samego Masera jest to "znacząca zmiana w doświadczeniu wyścigowym", szczególnie dla tych, którzy wolą grać z jak najmniejszą liczbą pomocy.
"W tym roku postanowiliśmy ulepszyć kilka aspektów modelu prowadzenia i poruszania się po torze, aby dodać głębi i swobody działania do prowadzenia i ustawień gracza, a także naprawdę podkreślić autentyczność modelowania aerodynamiki",Nowy system sterowania EA Sports stanowi znaczącą zmianę w doświadczeniu wyścigowym, szczególnie dla doświadczonych fanów, którzy preferują minimalną lub żadną pomoc podczas gry. Naszym celem jest odtworzenie autentyczności prowadzenia bolidu Formuły 1 w prawdziwym życiu. Otrzymaliśmybardzo pozytywne opinie od osób zaangażowanych w ten sport, więc jesteśmy przekonani, że jesteśmy na dobrej drodze".
Gdzie mogę zagrać?
F1 24 ukaże się 31 maja na PlayStation 5, Xbox Series i Windows.
Źródło: GamingBolt