„Oni nie mają treści»: Microsoft nie wierzy w sukces Google Stadia

„Oni nie mają treści»: Microsoft nie wierzy w sukces Google Stadia

Na GDC 2019 Google pokazał cloud gaming usługę Stadia, który mile zaskoczył szefa jednostki Xbox Phil Spencer. Pomimo tego, Microsoft nie wierzy w powodzenie nowych inicjatyw giganta internetowego.

Co wiadomo

W wywiadzie dla The Telegraph  (Via PCGamesN ) Dyrektor Marketingu Mike Nichols zauważył, że Google ma doskonałą platformę do promowania Stadia. Na przykład, firma planuje połączyć usługę z YouTube, więc gracze mogą uruchomić swoje ulubione gry po obejrzeniu ogłoszenia. Jednocześnie, Nichols nie jest pewny, że firma będzie w stanie znaleźć grę, która przyciągnie publiczność.

„Nowi konkurenci, tacy jak Google, mają infrastrukturę chmurową i społeczność YouTube, ale nie mają żadnej zawartości,” - powiedział Mike Nichols.

Google na prezentacji powiedział, że w pierwszym składzie gier dla Stadia wejdą gry Assassin Creed: Odyssey, DOOM: Internal i DOOM (2016). Ponadto, firma tworzy własne studio Stadia Games, prowadzone przez producenta Assassin Creed Jade Raymond.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();