„Oni nie mają treści»: Microsoft nie wierzy w sukces Google Stadia
Na GDC 2019 Google pokazał cloud gaming usługę Stadia, który mile zaskoczył szefa jednostki Xbox Phil Spencer. Pomimo tego, Microsoft nie wierzy w powodzenie nowych inicjatyw giganta internetowego.
Co wiadomo
W wywiadzie dla The Telegraph (Via PCGamesN ) Dyrektor Marketingu Mike Nichols zauważył, że Google ma doskonałą platformę do promowania Stadia. Na przykład, firma planuje połączyć usługę z YouTube, więc gracze mogą uruchomić swoje ulubione gry po obejrzeniu ogłoszenia. Jednocześnie, Nichols nie jest pewny, że firma będzie w stanie znaleźć grę, która przyciągnie publiczność.
„Nowi konkurenci, tacy jak Google, mają infrastrukturę chmurową i społeczność YouTube, ale nie mają żadnej zawartości,” - powiedział Mike Nichols.
Google na prezentacji powiedział, że w pierwszym składzie gier dla Stadia wejdą gry Assassin Creed: Odyssey, DOOM: Internal i DOOM (2016). Ponadto, firma tworzy własne studio Stadia Games, prowadzone przez producenta Assassin Creed Jade Raymond.