Ghost of Tsushima otrzymuje pierwszą łatkę na PC, która poprawia optymalizację i usuwa błędy wizualne związane z DLSS 3 i AMD FSR 3.
16 maja miała miejsce długo wyczekiwana premiera pecetowej wersji Ghost of Tsushima. Gra otrzymała 88% pozytywnych recenzji, a jednocześnie stała się najbardziej udaną grą Sony dla jednego gracza na Steam, przewyższając nawet God of War (2018). A żeby było jeszcze lepiej, Ghost of Tsushima otrzymał pierwszą łatkę poprawiającą optymalizację.
Co wiadomo
Pierwsza aktualizacja zawiera różne zmiany poprawiające stabilność i naprawia kilka błędów wizualnych związanych z DLSS 3 i AMD FSR 3.
Zobacz pełną listę zmian:
- Ulepszenia stabilności.
- Naprawiono błędy wizualne, które mogły wystąpić podczas przejścia z przerywników filmowych do rozgrywki z włączoną generacją klatek NVIDIA DLSS 3.
- Naprawiono błąd wizualny, który mógł wystąpić podczas łączenia skalowania AMD FSR 3 z dynamicznym skalowaniem rozdzielczości.
Nixxes i Sucker Punch będą pracować nad przyszłymi aktualizacjami, aby naprawić inne błędy obecne w grze. Obecnie zespół jest najbardziej zainteresowany poprawą stabilności na niektórych konfiguracjach sprzętowych i w trybie wieloosobowym Legends. Nadal aktywnie monitorują również opinie graczy i raporty o awariach.
Źródło: @NixxesSoftware