Ghost of Tsushima otrzymuje pierwszą łatkę na PC, która poprawia optymalizację i usuwa błędy wizualne związane z DLSS 3 i AMD FSR 3.

Ghost of Tsushima otrzymuje pierwszą łatkę na PC, która poprawia optymalizację i usuwa błędy wizualne związane z DLSS 3 i AMD FSR 3.

16 maja miała miejsce długo wyczekiwana premiera pecetowej wersji Ghost of Tsushima. Gra otrzymała 88% pozytywnych recenzji, a jednocześnie stała się najbardziej udaną grą Sony dla jednego gracza na Steam, przewyższając nawet God of War (2018). A żeby było jeszcze lepiej, Ghost of Tsushima otrzymał pierwszą łatkę poprawiającą optymalizację.

Co wiadomo

Pierwsza aktualizacja zawiera różne zmiany poprawiające stabilność i naprawia kilka błędów wizualnych związanych z DLSS 3 i AMD FSR 3.


Zobacz pełną listę zmian:

  • Ulepszenia stabilności.
  • Naprawiono błędy wizualne, które mogły wystąpić podczas przejścia z przerywników filmowych do rozgrywki z włączoną generacją klatek NVIDIA DLSS 3.
  • Naprawiono błąd wizualny, który mógł wystąpić podczas łączenia skalowania AMD FSR 3 z dynamicznym skalowaniem rozdzielczości.

Nixxes i Sucker Punch będą pracować nad przyszłymi aktualizacjami, aby naprawić inne błędy obecne w grze. Obecnie zespół jest najbardziej zainteresowany poprawą stabilności na niektórych konfiguracjach sprzętowych i w trybie wieloosobowym Legends. Nadal aktywnie monitorują również opinie graczy i raporty o awariach.

Źródło: @NixxesSoftware

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();