Neil Druckmann stwierdził, że jego słowa o tym, że "następny projekt Naughty Dog na nowo zdefiniuje sposób, w jaki myślimy o grach" zostały zniekształcone: reżyser gry mówił o czymś zupełnie innym

Autor: Vladislav Nuzhnov | 27.05.2024, 09:32
Neil Druckmann stwierdził, że jego słowa o tym, że "następny projekt Naughty Dog na nowo zdefiniuje sposób, w jaki myślimy o grach" zostały zniekształcone: reżyser gry mówił o czymś zupełnie innym

Pisaliśmy, że Sony opublikowało wywiad z Neilem Druckmannem, współprezesem Naughty Dog i reżyserem gier The Last of Us Part Iⅈ oraz Uncharted 4. Powiedział w nim, że kolejna gra Naughty Dog "będzie w stanie przedefiniować sposób, w jaki myślimy o grach". Okazało się jednak, że Neil miał na myśli coś zupełnie innego.

Co wiemy

Neil powiedział, że podczas edycji wywiadu, niektóre jego słowa, kontekst i intencje zostały niestety utracone. Dlatego opublikował pełną odpowiedź.

Prowadzący wywiad zapytał Neila: Czy jest jakaś osobista wizja lub wymarzony projekt, który masz nadzieję zobaczyć zrealizowany w branży rozrywkowej w tym momencie?

Neil udzielił bardzo szczegółowej odpowiedzi:

Cóż, jestem bardzo szczęśliwy w tym sensie, że już to miałem. Miałem szansę zrealizować niektóre z moich wymarzonych projektów. Teraz pracuję nad nowym. I jest to prawdopodobnie najciekawszy projekt, jaki kiedykolwiek zrobiłem. Nie mogę o tym mówić, bo moi szefowie będą na mnie bardzo źli. I myślę, że ogólnie dzieje się coś, co uważam za bardzo fajne. Mam na myśli nowe podejście do gier, którego nigdy wcześniej nie widziałem. Na przykład, kiedy dorastałem, gry były bardziej dla dzieci. Teraz jest oczywiście dla każdego. Ale jeśli jesteś graczem, znasz potencjał gier, a ci, którzy nie grają, nie zdają sobie sprawy z tego, co tracą. Miałem jednak nadzieję, że kiedy stworzymy telewizyjną adaptację The Last of Us, uda nam się to zmienić. Dlatego tak pasjonował mnie ten projekt. Tak bardzo chciałem, aby wszystko poszło dobrze, ponieważ chciałem, aby tak się stało, aby ktoś obejrzał serial i naprawdę go polubił, i zakochał się w tych postaciach tak, jak my zakochaliśmy się w tych postaciach i ich historii. A potem ta osoba zda sobie sprawę na końcu: "Czekaj, to jest oparte na grze wideo?". Więc teraz czuję, że gry są w centrum uwagi. I wiesz, właśnie wyszła seria Fallout. To wielki sukces dla Amazona i myślę, że to bardzo ekscytujące. Nie dlatego, że gry muszą być filmami czy serialami, ale myślę, że to po prostu otwiera oczy na to, co dzieje się w świecie gier.

Myślę, że osiągnęliśmy teraz punkt zwrotny, w którym wszystko nabierze rozpędu, a ludzie zdadzą sobie sprawę: "O mój Boże, w grach są te wszystkie niesamowite, poruszające doświadczenia!". Jestem więc nie tylko podekscytowany grą, którą tworzymy, co jest dla nas czymś naprawdę nowym, ale także podekscytowany tym, jak zareaguje na nią świat. Dzięki The Last of Us i sukcesowi serii, ludzie, którzy nawet nie są związani z grami, patrzą na nas, aby zobaczyć, co wydamy dalej. Naprawdę nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jaka będzie reakcja na tę grę - i już powiedziałem o niej zbyt wiele. Zatrzymam się tutaj. Pytasz mnie o moje wymarzone projekty. Miałem szczęście pracować nad niektórymi z moich ulubionych gier z niesamowitymi kolegami i jestem za to bardzo wdzięczny.

Kiedy można się jej spodziewać

Nazwa nadchodzącej gry Naughty Dog nie jest jeszcze znana, więc czekamy na pełną zapowiedź.

Źródło: @Neil_Druckmann