Xiaomi rozszerza produkcję SU7 z bateriami CATL i BYD
Xiaomi ogłosiło, że wykorzysta baterie od wiodących dostawców, CATL i BYD, do zwiększenia produkcji swojego pojazdu elektrycznego SU7.
Co wiemy.
Obie opcje baterii mają zasięg CLTC 700 km, a także obsługują szybkie ładowanie, które pozwala uzupełnić zasięg 350 km w zaledwie 15 minut.
Ponadto Xiaomi planuje wprowadzić dwuzmianową produkcję w swojej fabryce od czerwca, aby jeszcze bardziej zoptymalizować proces produkcyjny i zwiększyć miesięczne dostawy do ponad 10 000 sztuk.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Xiaomi SU7, wprowadzony w marcu 2024 r., przyciągnął znaczną uwagę dzięki trzem wariantom: Standard, Pro i Max. Cena samochodu elektrycznego SU7 zaczyna się od 215 900 juanów (27 800 euro).
Wersja standardowa, która pierwotnie była zasilana bateriami BYD, obecnie wykorzystuje technologię baterii CATL. Wersja Pro wyposażona jest w baterię CATL Shenxing, podczas gdy wersja Max posiada baterię CATL Qilin. Każdy wariant oferuje różne pojemności baterii i zakresy CLTC.
Źródło: CnEVPost